החלפת מנוע והשלמת שלבים חסרים

מנוע לתריס גלילה התקלקל? לא בטוח קורה שחוט התנתק, קורה שהתריס תקוע ועוד הרבה תקלות שיכולות לקרות לכן כשמדובר בחשמל כדאי להזמין בעל מקצוע והכי חשוב עם ניסיון בתחום שיעלה על התקלה בהקדם האפשרי.
אחת הבעיות שקיימות שמתקינים מנוע לתריס חשמלי שלא בודקים את משקל התריס ואיזה סוג התריס בכדי שהמנוע יצליח להרים את התריס ללא קושי.
תקלה נפוצה הינה כשמורידים את התריס לא בודקים אם קיים מתחת לתריס כיסא או כל חפץ זר והתריס יורד עליו וכתוצאה מזה מתנתקים שלבים או שהמנוע מתחמם ונשרף או שהמסילות זזות ממקומן ואז נוצרת בעיה יותר גדולה מרק החלפת מנוע.
לכן בכל פעם שמורידים את התריס לבדוק ולוודא שאין שום דבר מתחת.

השלמת שלבים חסרים בתריס הזזה או תריס כנף, אנו מבצעים את ההחלפה בבית הלקוח לאחר ניקיון השלבים ומתאימים את הצבע של השלות שמתחברות לתריס עם השלבים ישנה רק דרך אחת לבצע זו בצורה ישרה ושלב לאחר שלב, ניתן לנתק את כל השלבים יחד אולם להחזיר לפי המיקום והדהיה של הצבע.
תיקון שלבים הינו דבר שכיח מאחר והשלות מתבלות מהחום והקור יחד זה מוצר שעשוי מפלסטיק חלקם מתאימים למזג האויר וחלקם מצופים בחומר UV המתאים לכל מזג אויר ומחזיק מעמד לאורך שנים.

מה התהליך הנדרש בהחלפת מנוע ושלבים חסרים?

חשוב להבין את החלפת מנוע וחלקים חסרים תריסי הזזה ותריסים חשמליים. הסיבה לכך היא שהמנוע והחלקים הם מרכיבים חיוניים המבטיחים פעולה חלקה ותקינה של התריסים. יש לבצע את ההחלפה כאשר המנוע מתקלקל או אם חסרים חלקים.

כאשר מחליפים את המנוע בתריס חשמלי, חשוב להכיר את המפרט והדרישות של המנוע המקורי, שכן למנועים שונים קיימים דרישות הספק שונות. כמו כן, חשוב לוודא שהמנוע החדש תואם למערכות החיווט והבקרה הקיימות.

עבור תריסי הזזה ידניים, תהליך החלפת חלק חסר הוא דיי פשוט. עם זאת, חשוב שתהיה הבנה מלאה של מנגנון התריס וכיצד כל חלק משתלב בו. זה יבטיח שהחלק החסר יוחלף כראוי והתריס יפעל שוב בצורה חלקה.
רצוי לפנות לסיוע מקצועי בעת החלפת מנוע או חלקים חסרים בתריסים חשמליים שכן מדובר בחיבורי חשמל ויש לנקוט באמצעי בטיחות.

לסיכום, החלפת מנועים וחלקים חסרים בתריסי הזזה ותריסים חשמליים הוא תהליך חשוב להבטחת תפקוד תקין של התריסים שלכם. חשוב שתהיה הבנה מלאה של מנגנון התריס, מפרט המנוע והתאמת הרכיבים החדשים למערכות הקיימות. פנייה לעזרה מקצועית מומלצת מאוד עבור תריסים וחלונות חשמליים.

אם נתקלתם במקרה במנוע שתריס שהתקלקל וחשוב להחליף, או שלבים שנשברו ונפלו מהתריס, חשוב שתפנו לבעל מקצוע בכדי לתקן את אותן הבעיות שהתרחשו בתריס. 
א. תיקוני תריסים כאן לכל בעיה! אם המנוע של התריס שלכם יתקלקל או חסרים לכם שלבים בחלון, אנו כאן לטפל בכל בעיה, במחיר אטרקטיבי וזול!
כל מה שעליכם לעשות הוא ליצור איתנו קשר!
תריס גלילה פתוח
Skip to content